Laponias räkfrossa




Igår var jag, föräldrarna och våra amerikanska gäster på båten Laponias räkfrossa! Väldigt gott kan jag glatt meddela. Det serverades (såklart) räkor i mängder, olika ostar, sallad, tomater, gurka, majonäs/senapssås, vitlökssås, citronsås och nybakat bröd! Unnade mig med mycket citronsås ha ha, goott!

Skulle självklart vilja ge en grundlig recension på kryssningen men eftersom att jag inte åt allting som serverades känns det taskigt.

Men av det jag fick i mig (sallad, tomat, gurka, räkor, citronsås) ger jag det ett; -VG
Skulle vilja se en fräschare sallad och ägg överhuvudtaget. Skulle också vara nice om man fick en citronklyfta.. eller två! ;-)
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0