konsten att slänga i det som finns


Idag blev det någon pastagryta med massa slaffs som jag annars aldrig skulle kombinera.. Orkade inte stå och göra något fancy, ville ju ha maten NU och ville bli MÄTT. Därför fick det bli något varmt. Så jag tog ut massa saker ur skafferiet och kylskåpet, hade nämligen noll inspiration, och gjorde detta av dehär;
- tomat
- krossad ananas
- djion senap
- rostbiff
- gurkmix
- lätt kokosmjölk
- dinkelpasta

KRYDDOR: timjan, chili/lime, curry/mango, spiskummin.
I ugn 10 min 225 grader.

Så helt enkelt.. en blanding av allt jag tycker är gott ha ha.. Det blev faktiskt gott!! Tro det eller ej. Men hade nog hoppat över senapen. Äsh då. Jag älskar att överkrydda som ni kanske ser.. Äshdå2. Hursomhelst så serverades det med romansallad, gurka, en klick keso och en hot-chili-smoky sås.. Gååååttt
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0